Verrassende camper opdrachten

1 september 2021 - Huijbergen, Nederland

Na de camper keuringen door de familie in Bavel en Domburg zijn we op pad. We zitten in omgeving Huijbergen. Eerst op de 40+ campingterrein Staartse Duinen en vandaag verhuist naar boederij camping de Meet. Beide heerlijk rustig tussen ouwelui. We moeten even wennen om los te raken van de hectiek tijdens de afgelopen weken en slapen veel.

Gezondheid
Een jaar peesplaatontsteking, twee maanden trombose en tijdens de controle bij de arts ook door je rug gaan. ‘t Mot niet gekker worden. Gelukkig heeft Domburg een goede fysio in huis en is de rug van Michiel inmiddels hersteld.

Fietsen
We hebben kleine fietstocht op Walcheren gemaakt. Al doende liep ik tegen een mooie tweedehands Koga aan in Aagtekerke (of all places). Mijn degelijke stadsfiets is gepland in de tuin van mijn moeder (want de schuur staat echt vol). Ik fiets weer leuk mee en word niet meer telkens door ouwelui ingehaald L.

Camper opdracht de watertank
Opeens hebben we geel water in de badkamer. Hoe leeg je water tank en reinig je het gehele systeem? Boek erbij gepakt en ontdekken dat bruistabletten voor kunstgebit reiniging de oplossing zijn hiervoor. Dat schuimt lekker goed, nou dat hebben we dus geweten. De volgende keer iets minder tabletten.

Kalmthoutse natuur
De natuur rond de Kalmthoutse heide is een ongekende aanrader. De bloeiende heide, de vele vergezichten en spannende paden in het bos. Op steenworp afstand van Domburg/Bavel, best gek dat wij hier nooit eerder zijn geweest. Een ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen en om Belgie in te fietsen. Opvallend detail is wel dat de fietsroute nummers een NL en BE versie heeft. Erg verwarrend nummer 24 ging in BE langs een kroeg. Zou het toeval zijn dat we daar compleet de verkeerde richting op gingen?

Camper opdracht stroom in woongedeelte
In Kalmthout bezoeken we het Arboretum met gigantische grote oude bomen en heerlijke taart. Terug bij de camper krijgen we onze volgende camper opdracht. Zijnde in België werkt de stroom niet in het woongedeelte. We bellen onze camper leverancier en de monteur helpt ons, nou ja helpen. Hij brabbelt over het doormeten van zekeringen en allerlei tools die we niet bij de hand hebben. Na een bezoek aan de Action, de Hubo en de AKC en vele tools rijker loopt de uiterste vriendelijke verkoper met ons mee en doet gewoon een reset. Hij doet het en wij weten hoe! Als TBer en Econoom kunnen wij nu ook een zekering doormeten en een reset doen. Een dag later blijkt dezelfde handeling weer nodig. We doen iets niet goed waardoor de stroom telkens uitvalt. Spooky!

Morgen verder met de volgende camper opdracht zijnde de TV aan de praat krijgen met Canal Digital.

1. Louis A. Wouters:
    1 september 2021
    Avontuurlijk, maar vooral stoer. Nog veel mooie momenten.
  2. Anouk & Michiel:
    4 september 2021
    Dank voor je reactie Louis. Pikante details zijn offline beschikbaar.
  3. Eva:
    1 september 2021
    Heerlijk! Jullie rollen nu al van het ene in het andere avontuur!
  4. Gerdy:
    2 september 2021
    Veel plezier en nog meer avontuur gewenst!
  5. Anouk & Michiel:
    Thanks Gerdy!
  6. Caroline Hoekman:
    3 september 2021
    Michiel...sorry maar die crocks (of zijn het neppers?) kunnen echt niet...😊
    Groetjes aan pa & Julienne.
  7. Anouk & Michiel:
    4 september 2021
    Helemaal mee eens. "Maar ze zitten zo lekker"
  8. Jaap:
    4 september 2021
    Leuk om jullie belevenissen te volgen. Veel plezier Michiel!
  9. Ronald:
    Ziet er leuk uit ;)
  10. Esmeralda:
    5 september 2021
    Wat heerlijk !! Leuk om jullie zo te volgen!!
  11. Do:
    9 september 2021
    Mooie foto’s toppertjes!
  12. Caroline Hoekman:
    4 oktober 2021
    Hallo, hoe bevalt Venetië? Is het er rustig of struikel je ook nu over de toeristen? Ik zie graag wat foto's in jullie blog. Veel plezier!
  13. Caroline Hoekman:
    27 oktober 2021
    Lieve Anouk, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van op een mooie locatie! 🥳🎉☀️
  14. Anouk & Michiel:
    27 oktober 2021
    Dankjewel! we liggen as we speak op het strand in buurt Alghero op Sardinië. De zee is fris maar nog goed te doen. Geen taart hier wel straks een grote verjaardags ijs 🥳