En de boot? Die gaat niet..

5 november 2021 - Porto Torres, Italië

We genieten van een onverwachts zonnige ochtend op het strand met een heerlijke cappuccino. Net als we ons bewust zijn van de laatste zon momenten in Italië krijgen we bericht. Onze boot is geannuleerd. Daar zitten we dan. Vlakbij de haven en klaar voor vertrek. We horen dat hiertoe is besloten vanwege het slechte weer. Ja, ja ik denk dat het niet meer zo rendabel is om af te varen met slechts één Nederlandse camper..

We krijgen twee opties geld terug of wachten op de volgende boot. Tja wij willen nog steeds naar Spanje dus deze keus is niet zo moeilijk. Wel spannend want je weet maar nooit of het woensdag wel lukt.

Het wordt ‘Dolce far niente ‘ . Wat voor ons beide een grote uitdaging is ...

1. Annelein:
    5 november 2021
    Dat is jammer! Lekker nog even genieten daar en dan woensdag hopelijk wel over! Komt vast goed! En anders hebben jullie zo een nieuw plan! Liefs!
  2. Anouk & Michiel:
    6 november 2021
    Ach, we zijn gestrand op het stand. Hoe fijn is dat. We staan hier met diverse andere camperaars die ook wachten op de boot naar Barcelona.
    En hier is de aller leukste strandtent van de hele wereld 😀.. Blije swingende muziek, heerlijke koffie én zon tegen alle voorspellingen in. Straks weer even zwemmen en buiten douchen.

Ps én we hebben een nieuwe hobby! Bridgen, goed te volgen via YouTube bij omroep Max 😂😎. Super leuk, alleen de punten telling en het bieden heeft nog wat tijd nodig. En we zoeken nog een app /computerspel waartegen je kan spelen.